Mam zapytanie do kolegów dotyczące możliwości naprawy lakierniczej tylnego zderzaka poza ASO. Czy dokonanie wskazanej naprawy elementu nadwozia z tworzywa sztucznego może wiązać się z utratą gwarancji na perforację nadwozia. Koszt naprawy w ASO Seata 650 PLN a ASO Skody 600 PLN - koszty lakierowania bez demontażu elementu. Naprawa w lakierni poza ASO 250 PLN.
Czy warto Waszym zdaniem ?
"Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"
keraj998, z mojej wiedzy wynika, że na każdy naprawiany element traci się gwarancję, czyli nawet jeżeli będziesz robił naprawę (lakierowanie) zderzaka w ASO skody to i tak i tak tracisz gwarancję na niego (tylko i wyłącznie na zderzak).
W związku z powyższym polecam naprawę elementu u znajomego lub sprawdzonego lakiernika.
Pzdr!
Na twoim miejscu to pytanie bym zadał w ASO a nie na forum.Bo na forum otrzymasz w tym przypadku informacje które mogą być zupełnie rózne od tych z ASO.
Jedno jest pewne samochód jest twój i ty poniesiesz konsekwencje błędnej decyzji.
keraj998, zrób poza ASO i nic nikomu nie mów... Nawet jeśli, ktoś, kiedyś to sprawdzi ( szczerze wątpie ) to zrobisz :shock: i powiesz, że nic o tym nie wiesz ( może np. dealer sprzedał Ci "nowy" samochód z poprawkami po szkodach transportowych/parkingowych - pełno jest takich przypadków... ).
Jeśli twój lakiernik zrobi to zgodnie ze sztuką, to nie widzę żadnego problemu...
Kiedy oddawałem auto do lakierowania tylnej klapy (gwarancja na perforację) przede wszystkim sprawdzali książkę serwisową, czy regularnie u nich serwisowana i mierzyli grubość lakieru na całym aucie. Także najlepiej zapytać w ASO jak to wygląda.
Kiedy oddawałem auto do lakierowania tylnej klapy (gwarancja na perforację) przede wszystkim sprawdzali książkę serwisową, czy regularnie u nich serwisowana i mierzyli grubość lakieru na całym aucie. Także najlepiej zapytać w ASO jak to wygląda.
Jest malo prawdopodobne,aby mieli w ASO czujnik do pomiaru warstwy lakieru na elemencie z tworzywa sztucznego,a pytanie dotyczy zderzaka.
Aczkolwiek mozliwe jest wszystko :diabelski_usmiech
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Kiedy oddawałem auto do lakierowania tylnej klapy (gwarancja na perforację) przede wszystkim sprawdzali książkę serwisową, czy regularnie u nich serwisowana i mierzyli grubość lakieru na całym aucie. Także najlepiej zapytać w ASO jak to wygląda.
Jest malo prawdopodobne,aby mieli w ASO czujnik do pomiaru warstwy lakieru na elemencie z tworzywa sztucznego,a pytanie dotyczy zderzaka.
Aczkolwiek mozliwe jest wszystko :diabelski_usmiech
taki czujnik nie kosztuje mało więc nie sądzę zeby w ASO był pozatym to plastik wiec możesz spokojnie gdzie indziej pomalowac
ale pamiętaj tak czy inaczej widać co było malowane szczególnie ja lakiernik nie zrobi tego dobrze
a jeżeli robisz w ASO to wbrew temu co napisali wyżej masz od 1 do 2 lat gwarancji na usługę
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz